Zmiany w programie

Aktalna wersja programu: 2.419
Data wydania: 10.09.2017



Data Opis zmian

16.09.2017

wersja 2.386 - 2.419

  • Dodano podczas dodawania produktu do umowy mechanizm cofający w razie wystąpienia błędu.
  • Poprawiono błąd w wyszukiwaniu klientów i zainteresowań.
  • Dodano szablony wiadomości email.
  • Dodano do kampanii email pole Ilość wysłanych.
  • Dodano do kampanii email pola ilość otwartych i ilość klikniętych. Pola te wymagają stworzenia odpowiedniej wiadomości email aby zliczane były ilości.
  • Poprawiono wyszukiwanie po piętrach.
  • Dodano monit „Ilość umów”.
  • Dodano możliwość wyszukiwania po nazwie klienta w zainteresowaniach.
  • Dodano kolumnę „Wpłacono na umowę %” do odbiorów i zaproszeń na odbiory.
  • Dodano zaznacz wszystko i odznacz wszystko do wpłat i operacji powierniczych w dziale finansowym.
  • Dodano możliwość wystawienia wielu faktur dla zaznaczonych operacji powierniczych z konta.
  • Dodano sprawdzenie konta powierniczego podczas importu.
  • Poprawiono wpisywanie znaku enter w opisie zaproszenia na akty i odbiory oraz dodano kolumnę opis do zaproszeń w dziale „Akty i odbiory”.
  • Dodano kolumnę „Produkty” do list zaproszeń na akty i odbiory.
  • Zmieniono algorytm generujący szablony.
  • Raport podsumowania sprzedaż według status pokazuje teraz wartości średnie dla cen jednostkowych.
  • Dodano nowe pola do Exportu umów.
  • Dodano nowy status odbiory „Odebrane z uwagami”.
  • Dodano listę opiekunów do inwestycji w dziale WWW.
  • Poprawiono wyszukiwanie klientów podczas importu wpłat.
  • Dodano możliwość usunięcia statusu umowy.
  • Dodano do listy wiadomości email kolumnę „Lp” i „Rozmiar”.
  • Dodano możliwość wyszukiwania usterek po numerze produktu.
  • Dodano możliwość dodania powiązanych załączników do wiadomości email dla zainteresowania.
  • Zmieniono okienko dodawania wpłaty do faktury.
  • Zmieniono okienko dodawania produktu do umowy. Po otwarciu domyślnie pokazuje produkty powiązane z udziałowcami poprzez rezerwacje i zainteresowania. Nie można dodawać do umowy produktów zarezerwowanych przez innych klientów.
  • Dodano możliwość wyszukiwania usterek po inwestycji.
  • Poprawiono błędy w oknie aktów i odbiorów.
  • Poprawiono wyszukiwanie produktów (dla piętra parter).
  • Dodano możliwość wyszukiwania faktur po rodzaju i korekcie.
  • Dodano możliwość wyszukiwania umów po dacie deweloperskiej.
  • Poprawiono naliczanie zadłużenia klienta po usunięciu wspólnoty z umowy.
  • Dodano możliwość pobierania rysunku w szablonie zainteresowania dla „PRODUKT ZAINTERESOWANIA”.
  • Dodano pola „Budżet netto”, ”Budżet brutto”, „Budżet powierzchnia” i „Min. wartość brutto” do modelu produktu.
  • Poprawiono wyliczenie Vat.
  • Poprawiono wyszukiwanie klientów na podstawie lokalizacji zainteresowań.
  • Dodanie możliwości powiązania wpłaty powierniczej z fakturą.
  • Poprawiono naliczanie odsetek ustawowych (jeżeli odsetki naliczane w 2 współczynnikach).
  • Poprawiono pokazywanie „ilości dni od początku” podczas tworzenia harmonogramu.
  • Dodano średnią cenę produktów przynależnych (przez metraż produktów głównych np. lokalu mieszkalnego) w umowie i szablonach.
  • Dodano możliwość włączenie odsetek ustawowych.
  • Dodano 3 poziom zabezpieczeń hasła użytkownika w systemie.
  • Dodano możliwość ręcznego wprowadzania kondygnacji i piętra.
  • Dodano możliwość wydruku adresu w okienku na wydruku faktury sprzedaży.
  • Dodano nowy status umowy „Deweloperska”.
  • Dodano możliwość określenia ilości dni od początku podczas tworzenia raty harmonogramu.
  • Przyspieszenie programu. Przeniesiono wiele słowników do danych w pamięci pobieranych po logowaniu. Dodano przycisk „Odśwież słowniki” w „Opcje” aby możliwe było odświeżenie słowników w trakcie działania programu (po odświeżeni należy ponownie otworzyć daną formę lub dialog).
  • Do „Raportu przyporządkowań wpłat” dodano możliwość eksportowania pól: „Etap” i „Inwestycja”.
  • Dodano nowy algorytm sortowania dla kont bankowych.
  • Dodano nowe możliwości podczas numerowania faktur.
  • Dodano monit „Usterki X od zgłoszenia”.
  • Dodano monit „Klient - termin zapłaty”.
  • Dodano numer rezerwacyjny dla umowy.
  • Dodano możliwość wysyłania monitów do użytkowników.
  • Dodano monit końca rezerwacji.
  • Dodano monit braku kontaktu z klientem w zainteresowaniu.
  • Poprawiono export danych (zmiana tekstu na xml następuje tylko w formatach plików xml).
  • Dodano możliwość używania w szablonach umowy pola „UWAGI”.
  • Dodano możliwość wydruku i eksportu listy terminów i zadań w oknie Organizer.
  • Dodano możliwość pobierania w szablonach danych kontaktów dla udziałowców umów i faktur.
  • Zmieniono wyświetlanie aneksów w produktach umowy na fakturze.
  • Dodano podczas importu wpłat powierniczych aby nie dodawały się pozycje „0”.
  • Dodano pole „Metraż rzeczywisty %” do eksportu „Raport średniej ceny sprzedaży wg statusu umowy”.
  • Dodano pole „Kategoria” do dokumentów wchodzących i wychodzących.
  • Dodano „Raport średniej ceny sprzedaży wg statusu umowy”.
  • Poprawiono wartość wpłacono w raportach podsumowania sprzedaży wg rodzaju oraz w raporcie sprzedaży wg rodzaju i statusu.
  • Dodano możliwość wyszukiwania po rodzaju operacji powierniczych w dziale finansowym.
  • Poprawiono sprawdzanie praw dostępu w oknie umowy.
  • Poprawiono błąd w raportach budżetowych.
  • Poprawiono wysyłanie szablonów poprzez email dla aktów notarialnych i odbiorów.
  • Poprawiono błąd podczas eksport faktur sprzedaży.
  • Dodano możliwość eksportu daty w formacie CLARION.
  • Dodano możliwość filtrowania użytkowników po stanie aktywacji w dziale administracyjnym.
  • Zmieniono listę użytkowników w dziale administracyjnym.
  • Dodano pole „Data przekazania” do usterki.
  • Do eksportu raportu usterek dodano pola: „Data przekazania”, „Telefon”, „Email”.
  • Zmieniono pole „Utworzono przez” na „Opiekun” w umowie. Dodano możliwość zmiany tego pola użytkownikom z prawem kasowania umów.
  • Zmieniono nagłówki podczas wydruku faktury z pozycjami umowy.
  • Dodano raport „Raport produktów z aktem notarialnym”.
  • Poprawiono błędna podstawianie adresu podczas exportu faktur gdy klient nie posiadał adresu.
  • Dodano pola „Numer produktu” i „Numer projektowy produktu” do listy rezerwacji.
  • Poprawiono zapisywanie historii.
  • Poprawiono błąd w raporcie „Raport umów wg budżetu ze średnią ceną”.
  • Dodano możliwość wyszukiwania wpłat po lokalizacji przypisań.
  • Dodano możliwość tworzenia exportów danych na podstawie umów.
  • Dodano raport „Raport usterek wg wykonawcy i rodzaju”.
  • Zmieniono podsumowanie w raporcie „Raport umów wg budżetu ze średnią ceną”.
  • Dodano możliwość usuwania wielu aktów i odbiorów.
  • Dodano możliwość używania pola przynależne w produkcie dotyczącym umowy.
  • Poprawiono błąd podczas usuwania wiadomości email.
  • Poprawiono zapisywanie szablonów. Jeżeli nie ma nazwy odbiorcy dodaje się kolejny numer.
  • Poprawiono podwójne wyświetlanie się terminu jeżeli posiadał wiele powiązań.
  • Dodano możliwość resetowania filtrów wyszukania klientów.
  • Poprawiono zapis opcji użytkownika.
  • Dodano załączniki do faktury.

16.02.2015

wersja 2.375 - 2.385

  • Dodano możliwość określenia pola extra danych jako tylko do odczytu.
  • Poprawiono błędne rozliczanie obmiaru końcowego.
  • Dodano nową opcje – ilość dni na planowane usunięcia usterki (liczone od daty inspekcji).
  • Poprawiono błąd podczas usuwania konta powierniczego.
  • Poprawiono sprawdzanie praw podczas dodawania historii.
  • Poprawiono sprawdzanie praw podczas dodawania klienta.
  • Poprawiono wyświetlanie dużych rysunków podczas tworzenia mapowania.
  • Dodano status „W oczekiwaniu” do statusów odbiorów.
  • Poprawiono błąd podczas odbierania wiadomości.
  • Poprawiono błąd podczas dodawania produktu do zainteresowania.
  • Dodano możliwość ustalania ceny netto i brutto w rozliczeniu obmiaru.
  • Poprawiono błąd w generowaniu raportów budżetowych.
  • Poprawiono błąd podczas usuwania klientów.
  • Poprawiono błąd podczas drukowania faktury jeżeli w „Oryginał / Kopia” było puste.
  • Poprawiono tworzenie faktury końcowej z faktur po korekcie.
  • Dodano blokadę zmiany opiekuna klienta i zainteresowania. Po ustaleniu opiekuna tylko użytkownicy z prawem usuwania mogą zmienić opiekuna.
  • Dodanie możliwości pokazania na fakturze terminu płatności.
  • Poprawiono usuwanie klientów.
  • Dodano: „Raport umów wg budżetu ze średnią ceną”.
  • Poprawiono zaznaczanie wielu pozycji w listach.
  • Poprawiono wysyłanie email z ustawionym czasem przerwy.
  • Dodano możliwość wyszukania klientów którzy posiadają adres email.
  • Poprawiono błąd podczas dodawania produktu do zainteresowania.
  • Dodano możliwość pokazania produktów umowy na wydruku faktury.
  • Poprawiono wyszukiwanie aneksów w dziale finansowym.
  • Dodano do produktów w zainteresowaniu możliwość ustalania aktywności oraz zniżki.
  • Dodano okienko ułatwiające tworzenie faktury końcowej.
  • Zablokowano możliwość dodawania pustego konta bankowego.
  • Dodano możliwość dodawania rezerwacji w oknie zainteresowania (lista produktów).
  • Przywrócono możliwość podziału proporcjonalnego podczas dodawania faktury dla wypłaty powierniczej.
  • Poprawiono wyszukiwanie na podstawie numeru konta bankowego.
  • Dodano możliwość wysyłania wygenerowanego szablonu produktu poprzez wiadomość email.
  • Dodano możliwość wybory wielu produktów podczas dodawania produktów do zainteresowania.
  • Poprawiono w zainteresowaniach obsługę kolumny piętro.
  • Poprawiono błąd podczas generowania raportów zainteresowań.
  • Dodano rodzaje historii: „Email zewnętrzny wchodzący” oraz „Email zewnętrzny wychodzący”.
  • Zmieniono filtry wyszukiwania klientów w oknie handlowym i finansowym.
  • Poprawiono błędy związane z zainteresowaniami.
  • Dodano pokazywanie zainteresowań (z datą następnego kontaktu) w kalendarzu jako termin.
  • Poprawiono błędne wypełnianie rodzajów produktów w „Historii ceny produktów”.
  • Poprawiono ograniczenie liczby znaków w oknie kampanii email.
  • Dodano pokazywanie zainteresowań w oknie klienta (pierwsza strona).
  • Dodano nowe funkcje do wyszukiwania historii w dziale handlowym.
  • Poprawiono okno wysyłanie wiadomości email na podstawie szablonu oraz dodano możliwość załączania dodatkowych załączników.
  • Dodano kolumnę „Data sprzedaży” do listy faktur w dziale finansowym.
  • Zmieniono wystawianie faktury dla operacji powierniczej.
  • Zmieniono okno zainteresowania.
  • Zmieniono okno zainteresowania.
  • Zmieniono automatyczne wyszukiwanie klientów podczas importu wpłat.
  • Dodano możliwość zapisu obrazka mapowanych rysunków na dysk.
  • Zmieniono możliwość zapisania raty jeżeli suma wpłat jest większa niż wartość raty.
  • Poprawiono wyszukiwanie operacji powierniczych.

16.02.2015

wersja 2.345 - 2.374

  • Dodano pole „Data importu” do operacji powierniczych.
  • Dodano rodzaj do wpisów historii. Możliwe rodzaje: „Wpis”, ”Tel wchodzący”, „Tel wychodzący”, „Wizyta”.
  • Dodano historię do zainteresowań.
  • Dodano możliwość w szablonach zwrócenia adresu dla produktu poprzez używanie pola adres bez użycia sekcji „ADRESY”.
  • Dodano możliwość wyszukiwania faktur po inwestycji podczas generowania szablonów.
  • Dodano flagę „Odpowiedziano” dla wiadomości email.
  • Dodano możliwość grupowania po stawce VAT podczas tworzenia faktury. Dodano możliwość ustawienia w opcjach aby domyślnie grupowanie było włączone.
  • Dodano możliwość pokazania sumy wpłat na produkty dla danego okresu w dziale finansowym w liście wpłat na produkty.
  • Dodano możliwość ukrywania umów rozliczonych w raportach przyporządkowań wpłat na umowy i na produkty umowy.
  • Poprawiono tworzenie produktu z modelu.
  • Poprawiono wyszukiwanie klientów dla lokalizacji.
  • Dodano możliwość używania szablonów w kampaniach email w polach: „Tytuł” i „Treść”.
  • Dodano kampanie email.
  • Dodano możliwość przyporządkowywania, na produkty przynależne lub nie, podczas importowania wpłat.
  • Dodano wartości aneksów wpływających i nie wpływających dla umów w szablonach oraz w niektórych raportach.
  • Usunięto grunt i promocje (nieużywane).
  • Udoskonalenie wyszukiwania klientów w dziale handlowym i finansowy.
  • Dodano kolumnę „Data statusu umowy” w dziale „Akty i odbiory” w liście produktów.
  • Poprawiono błędną datę podczas tworzenia terminu.
  • Poprawiono zwracanie stawki Vat w terminie harmonogramu.
  • Poprawienie ustawiania daty bezpieczeństwa klienta podczas dodawania klienta.
  • Rozszerzono algorytm importu wpłat z plików bankowych.
  • Dodano możliwość wyszukiwania klientów po dacie pierwszego kontaktu.
  • Dodano dodatkowe pola do agencji.
  • Poprawiono wydruk historii kontaktów w kliencie.
  • Dodano możliwość oddzielnej numeracji dla faktur zaliczkowych i zwykłych.
  • Dodano możliwość resetowania opcji użytkownika.
  • Dodano obsługę kont dla agentów sprzedaży.
  • Zmieniono mechanizm importu wpłat.
  • Poprawiono zapisywanie wartości aneksu rozliczeniowego.
  • Zmieniono ustalanie opiekuna klienta (teraz opiekunem może być tylko jeden użytkownik).
  • Dodano możliwość szukania klientów po „zgodzie na otrzymywanie oferty handlowej”.
  • Dodano pole „Opiekun” do eksportu raportu sprzedaży umów z produktami.
  • Dodano możliwość drukowania Historii kontaktów z klientem w karcie klienta.
  • W oknie „Wyszukiwania i dodawania klienta” dodano kolumnę Opiekun.
  • Poprawiono błąd w exporcie produktów.
  • Poprawiono błąd podczas zapisu pozycji faktury.
  • Dodano możliwość kopiowania modeli harmonogramów.
  • Poprawiono błąd podczas dodawania rezerwacji do umowy.
  • Dodano możliwość filtrowania klientów po dacie dodania.
  • Poprawiono błąd podczas usuwania etapu z modelem harmonogramu.
  • Poprawiono błąd podczas usuwania inwestycji z rachunkami powierniczymi.
  • Usunięto sprawdzanie daty końcowej modelu harmonogramu.
  • Dodano automatyczne numerowanie pomieszczeń podczas dodawania.
  • Dodano możliwość wyszukania produktów z niezgodnością metrażu rzeczywistego z sumą metrażu pomieszczeń.
  • Poprawiono błędne dodawanie użytkowników do firmy.
  • Poprawiono sprawdzanie numeru NIP i REGON.
  • Poprawiono błędne naliczanie wartości przynależnych i nie przynależnych.
  • Poprawiono generowanie numerów faktur.
  • Dodano możliwość wyszukiwania klientów po wielu wartości z poziomu jednego pola.
  • Podczas dodawania nowego klienta, automatycznie przypisuje się opiekun.
  • Poprawiono zwracanie adresu produktu w eksporcie produktów.
  • Dodano możliwość używania w szablonach sekcji firma.
  • Dodano „Data pierwszego kontaktu” do danych klienta.
  • Poprawiono błędne pokazywanie faktur sprzedaży po dokonaniu faktury korygującej i całościowej wpłacie.
  • Dodano kolumnę „Opiekun” do listy klientów w dziale handlowym i finansowym.
  • Przy zmianie metrażu i stawki VAT przeliczana jest wartość po ostatniej metodzie obliczania np. ceny jednostkowej brutto.
  • Dodano możliwość eksportowania klientów wg szablonu.
  • Poprawiono błąd podczas edycji załącznika.
  • Poprawiono wybór domyślnego konta.
  • Dodano możliwość grupowania przyporządkowania wpłat w umowie po stawce VAT.
  • Poprawiono edycje przynależności produktu w umowie.
  • Poprawiono pobieranie aneksów wg rodzaju w szablonach.
  • Podczas edycji raty dodano sprawdzanie wartości korekt i wpłat w porównaniu do wartości raty.
  • Poprawiono przekazywanie danych XML.
  • Poprawiono błąd podczas dodawania produktu do umowy.
  • Przyspieszenie odbierania wiadomości email dla dużej ilości wiadomości pozostawionych na serwerze pocztowym.
  • Dodano możliwość określenia w umowie produktów przynależnych. Możliwość uzyskania sumy produktów
  • Poprawiono zapisywanie danych XML w bazie danych.
  • Poprawiono wyszukiwanie w dodatkowych danych (polskie znaki).
  • Poprawiono pokazywanie ceny projektowej produktu podczas zmiany ceny w umowie.
  • Poprawiono błąd podczas dodawania pozycji do harmonogramu.
  • W raportach przyporządkowań wpłat do umowy i produktów umowy nie są uwzględniane umowy anulowane i wprowadzone.
  • Dodano możliwość używania w szablonach prostych funkcji matematycznych.
  • Poprawiono błąd w liście produktów w harmonogramie.
  • Zmiana sterownika bazy danych.
  • Dodano możliwość dodania podpisu do wiadomości email.
  • Dodano możliwość ograniczenia ilości wyświetlanych wiadomości (domyślnie pokazuje 100 wiadomości).
  • Dodano możliwość pokazywania wpłacono i wpłacono netto na produkt w listach produktów i szablonach.
  • W dziale handlowy w liście produktów pokazywana jest aktualna wartość produktu.
  • Poprawiono obliczanie wartości w liście wpłat na produkty w dziale finansowym.
  • Dodano możliwość formatowania dodatkowych danych w szablonach.
  • Dodano kolumnę „Wpłacono %” do wpłat na produkty w dziale finansowym.
  • Poprawiono błąd podczas odbierania wiadomości.
  • Dodano pole „Budżet powierzchnia” do produktu.
  • Dodano pola do eksportu produktów: adres, numer projektowy, kategoria, cena i powierzchnia budżetowa, rachunek powierniczy, suma wpłat na produkt.
  • W opcji „Eksport produktów” dodano nowe pola dla produktu dotyczące aktów i odbiorów, pole „Minimalna cena” oraz rodzaj produktu.
  • Poprawiono błąd dublowania pozycji podczas dodawanie wpłat powierniczych.
  • W oknie dodawanie nowej wpłaty powierniczej do listy wyboru kont dodano kolumnę „Inwestycja”
  • Dodano możliwość ukrywania szczegółów podczas eksportu raportów do pliku CSV.
  • W raportach prognozy dla produktów podczas eksportu - dodano pole „Data”.


16.02.2015

wersja 2.332 - 2.344

  • Dodano możliwość filtrowana dodatkowych pól w dziale handlowym i finansowym.
  • Dodano możliwość definiowania własnych dodatkowych pól dla umów. Pola są wyświetlane w liście oraz mogą być używane w szablonach.
  • Do właściwości klienta dodano dodatkowe pole: „Zgoda na otrzymanie ofert handlowych”.
  • Poprawiono błąd w raporcie usterek wg rodzaju.
  • W raportach aktów notarialnych i odbiorów zmieniono pole „użytkownik” na „produkty” oraz dodano pole „produkty” do exportu tych raportów.
  • Dodano możliwość wyłączenia umów rezerwacyjnych w raporcie sprzedaży inwestycji.
  • Dodano możliwość zaznaczenia / odznaczenia wszystkich firm, inwestycji, etapów w raportach analizach.
  • Z opiekunów klienta usunięto dane firmy.
  • Dodano możliwość wpisywania stanowiska w firmie.
  • Poprawiono błędne sumowanie w liście pozycji faktury w oknie umowy.
  • Poprawiono błąd podczas pobierania błędnych przyporządkowań dla waloryzacji jeżeli wybrano etap, inwestycje lub firmę.
  • Dodano możliwość podziału wpłaty wg produktów podczas dodawania faktury dla operacji powierniczej.
  • Dodano możliwość ustalenia udziałów podczas dodawania faktury dla operacji powierniczej.
  • Dodano „raport sprzedanych umów wg procentu wpłat”.
  • Do wpłat na produkty w umowie dodano sumowanie wartości z aneksów rozliczeniowych.
  • Poprawiono błąd podczas generowania aneksów rozliczeniowych dla produktów z wieloma cenami.
  • Dodano możliwość drukowania adresów do korespondencji w fakturach nie wpływających na wartość umowy.
  • Dodano kolumnę „Produkty” zawierającą numery produktów w listach dotyczących umów, aktów notarialnych, odbiorów.
  • Poprawiono błąd w exporcie produktów i niektórych raportach (jeżeli produkt był tylko w umowie anulowanej nie widniał w raporcie).
  • Poprawiono przeliczanie umowy po edycji, usunięciu aneksu.
  • Poprawiono obliczanie wartości bazowej harmonogramu.
  • Zwiększono maksymalny czas wysyłania wiadomości email.
  • Poprawiono błąd podczas zapisu ustawień kolumn w listach.
  • Dodano pola „telefon” i „email” klienta do szablonów.
  • Poprawiono błędy w komunikacie „sprawdź raty” w harmonogramie.
  • Dodano podsumowanie z wyliczoną wartością procentową dla wszystkich raportów budżetowych.
  • Poprawiono błędny export listy umów w dziale finansowym.
  • Dodano możliwość używania w szablonach parametru „ilość” dla wielu sekcji.
  • Dodano możliwość zmiany wartości procentowych w raportach budżetowych, po przez zmianę opcji.
  • Dodane nowe pola do eksportu produktów.
  • Poprawiono błąd w obliczaniu pola „Oferta brutto” dla sprzedanych produktów.
  • Poprawiono prędkość otwierania okna wpłat, dodawania wpłaty, dodawania faktury.
  • Dodano możliwość zaznaczania, kasowania wielu wpłat w oknie finansowym.
  • Dodano możliwość zaznaczania, kasowania wielu operacji powierniczych w oknie finansowym.
  • Dodano możliwość zaznaczania w listach wielu pozycji naraz poprzez naciśnięcie „shift”.
  • Dodano możliwość tworzenia wielu aktów i odbiorów naraz.
  • Dodano kreator zaproszeń na akty i odbiory.
  • Dodano możliwość generowania szablonów dla harmonogramów.
  • Dodano do listy produktów w dziale aktów i odbiorów możliwość pokazania ceny produktu.
  • Dodanie możliwości formatowania pola [DATA] w szablonach.
  • Poprawienie naliczania wartości bazowej harmonogramu.


06.10.2014

wersja 2.320 - 2.331

  • Optymalizacja wydajności systemu.
  • Dodanie możliwości wybrana koloru dla użytkowników w kalendarzu.
  • Dodano dodatkową opcję do wydruku Rozliczenie końcowe – Uwzględnij saldo rachunku powierniczego.
  • Podczas tworzenia rysunków mapowanych dodano możliwość rysowania linii prostopadłych. Aby narysować linie pod dowolnym kątem trzeba użyć klawisz CTRL.
  • Poprawiono zarządzanie wiadomościami email w pamięci.
  • Dodano możliwość załączania rysunków do exportu produktów do portali w formie „base64” lub załączników.
  • Dodano możliwość eksportu produktów do portali WWW.
  • Poprawiono błąd podczas exportu faktur (klient posiadał adres inny niż zameldowania lub siedziba firmy).
  • Poprawiono odbieranie wiadomości email z bardzo długimi polami „do” ,”cc” ,”bcc”.
  • Poprawiono odbieranie dużych wiadomości email.
  • Poprawiono wyświetlanie wpłat na produkty w oknie umowy.
  • Poprawiono wyliczanie wartości powierniczej dla umowy.
  • Poprawiono błąd podczas dodawania wpłaty opcja B.
  • Poprawiono błąd w pokazywaniu wiadomości email usuniętych.
  • Poprawiono generowanie numeru faktury na podstawie maski ( skrót etapu).
  • Dodano funkcje „Prześlij dalej” do obsługi email.
  • Dodano możliwość ustalenia folderu bezpośrednio w wiadomości email.
  • Do raportów umów wg budżetu dodano sumę (kwotową i procentową) na całą umowę.
  • Poprawiono wyszukiwanie przypisań wpłat.
  • Dodano możliwość przyporządkowywania wpłat po wpłacie z rachunku powierniczego.
  • Dodano kolumnę „Zadłużenie bez odsetek” w liście umów dla działu finansowego.
  • Dodano pole „Zadłużenie bez odsetek” w szablonie umowy.
  • Dodano mechanizm pozwalający każdemu użytkownikowi ustawiać flagę przeczytany dla wiadomości email.
  • Dodano możliwość osobnej numeracji dla faktur nie wpływających.
  • Poprawiono zarządzanie wiadomościami email w folderach wirtualnych.
  • Dodano możliwość przypisania dokumentów wchodzących i wychodzących do firmy.


17.07.2014

wersja 2.309 - 2.319

  • Poprawiono rejestracje wpłat na rachunek powierniczy.
  • Poprawiono błąd podczas usuwania konta bankowego.
  • Poprawiono błąd podczas generowania raportu wpłat nr. 17.cje wpłaty z rachunku powierniczego.
  • Dodano do pozycji usterki pola: data realizacji, odrzucona.
  • Do „Raportu usterek wg rodzaju” dodano usterki bez pozycji- w osobnej grupie.
  • Dodano „Czas nasłonecznienia” do produktu.
  • Dodano możliwość numeracji usterek wg maski.
  • Dodano przypomnienia podczas zamykania i zapisywania usterki.
  • Dodano możliwość szukania usterek bez pozycji.
  • Dodano możliwość kopiowani zgłoszenia usterki do pozycji usterki.
  • Poprawiono formatowanie, eksportowanie pól opis, zgłoszenie adres w usterkach.
  • Poprawiono błąd podczas exportu faktur wg szablony związany z brakiem odpowiedniego adresu.
  • Poprawiono szybkość operacji na wiadomościach email.
  • Dodano pole ”CZAS NASŁONECZNIENIA” do szablonu produktu.
  • Dodano kolumnę „Wartość niezafakturowana” do listy umów w dziale finansowym.
  • Zmieniono listę wiadomości email dla szybszej pracy.
  • Dodano kartę startową w oknie klienta.
  • Dodano nową właściwość do Klienta – Źródło pochodzenia klienta.
  • Dodano kolumnę „Źródło pochodzenia” do listy klientów w dziale handlowym.
  • Dodano kolumnę „Źródło pochodzenia” do listy klientów w dziale finansowym.
  • Dodano nowy format zapisu szablonów do pliku RTF (nowa wersja).
  • Dodano rodzaj do wpłaty aby rozróżnić wpłaty zwykłe od powierniczych.
  • Dodano rodzaj operacji powierniczych oraz ilość faktur dla operacji powierniczych z rachunku powierniczego.
  • Dodano możliwość wystawienia faktury z operacji powierniczej z rachunku powierniczego.
  • Poprawiono błąd zapisywania opcji w oknie umowy.
  • Podczas dodawania klienta dodano automatyczną zmianę statusu zainteresowania klienta na zainteresowany.
  • Dodano możliwość zapamiętania okna otwartych okien w dowolnym położeniu.
  • Do okna dodawania klienta dodano opcjonalnie pokazywanie adresów.
  • Dodano kategorie do klienta.
  • Dodano możliwość wyszukiwania klienta po źródle i kategorii.
  • Dodano możliwość dodawania terminu z klienta (automatycznie klient jest dodawany w powiązaniach).
  • Do okna produktu dodano listę zainteresowań.
  • Do listy produktów w Dziale handlowym dodano kolumnę „Zainteresowania”, która pokazuje liczbę zainteresowań wybranym produktem.
  • Dodano pole „opis” do klienta.
  • Dodano możliwość dodawania operacji powierniczych z okna finansowego.
  • Dodano pole „data wygaśnięcia” do szablonów umowy.
  • Poprawiono błąd zapisywania opcji.
  • Dodano filtr nabywcy do list faktur, faktur sprzedaży, faktur proforma w dziale finansowym.
  • Dodano możliwość wystawiania faktury dla wpłat z różnymi datami.
  • Dodano nową kolumnę do listy harmonogramów w umowie – „Wpłacono”.
  • Zmieniono wydruk Rezerwacji.
  • Przyspieszono logowanie do systemu.
  • Przyspieszono otwieranie okna klienta.
  • Poprawiono wyszukiwanie umów po dacie odbioru i dacie aktu.
  • Dodano możliwość tworzenia folderów do wiadomości email.
  • Zaktualizowano komponent do obsługi szablonów.
  • Dodano możliwość wyszukiwania po dacie aktu i odbioru w liście produktów w dziale akty i odbiory.


18.03.2014

wersja 2.299 - 2.308

  • Zmieniono okno rejestracji nowej wpłaty. Dodano dwie nowe opcje:
    - rejestracje wpłaty na rachunek powierniczy
    - rejestracje wpłaty z rachunku powierniczego
  • Rozszerzono obsługę kont powierniczych: dodano nazwę banku i opis do każdego konta.
  • Dodano możliwość definicji konta bankowego dla wpłaty.
  • Tworzenie nowego klienta na podstawie odczytanego listu email.
  • Dodano obsługę rachunków powierniczych na poziomie umowy.
  • Podczas wystawienia faktury dodano możliwość nadania nazwy daty sprzedaży.
  • Dodano możliwość definiowania rachunków powierniczych dla inwestycji oraz wyboru tego rachunku w umowie.
  • Poprawiono „Raport zainteresowania klientów”.
  • Dodano załączniki do etapu.
  • Dodano „Raport prognozy dla produktów”.
  • Poprawiono błąd przy generowaniu szablonów.
  • Dodano możliwość filtrowania listy aneksów po rodzaju.
  • Dodano listę harmonogramów do działu finansowego.
  • Dodano listę aneksów do działu finansowego.
  • Dodano możliwość podziału produktów na kategorie, z możliwością wyszukiwania.
  • Dodano „Raport prognozy dla produktów z uwzględnieniem wpłat”.
  • Dodano możliwość wyboru nazwy pozycji faktury z listy produktów.
  • Dodano możliwość drukowania i exportu dla niektórych list.
  • Dodano możliwość drukowania pola wystawił i pokwitowanie odbiory w wydruku faktury.


23.12.2013

wersja 2.289 - 2.298

  • W oknie klienta dodano obsługę poczty eMail.
  • W oknie Organizera dodano obsługę Historii kontaktów z klientem.
  • Dodano możliwość używania w szablonach odsetek.
  • Poprawa raportu „Raport umów z prognozą miesięcznie” i zmiana jego nazwy.
  • Dodano nową kolumnę „Gł. udziałowiec” do listy rat w Dziale finansowym.
  • Dodano nową opcję przy wydruku faktury – drukowania adresu do korespondencji w okienku koperty.
  • Dodano możliwość generowania rat cyklicznych przy tworzeniu harmonogramu.
  • W oknie Organizera Dodano listę ostatnio otwieranych dokumentów.
  • Dodano nowe zakladki do okna Organizera: Start, e-Mail, Liata terminów, Lista zadań.
  • Dodano opcje, która umożliwia pokazywanie okna Organizera po logowaniu do systemu.
  • Dodano możliwość pozostawiania wiadomości email na serwerze pocztowym.
  • Zwiększono długość pola „do”, ”cc”, ”bcc” .
  • Dodano nowy raport „Raport umów z prognozą miesięcznie”.
  • Dodano możliwość tworzenia zadań w dziale „Organizer”.
  • Dodano możliwość wyszukiwania w email-ach (pola „od”, „do”, „tytuł”).
  • Dodano możliwość powiadomienia uczestników terminu za pomocą widomości e-Mail.
  • Dodano możliwość definiowania domyślnego adresu e-Mail dla użytkownia.
  • Do okna użytkownika została dodana lista przypisanych adersów e-Mail.
  • Dodano możliwość definiowania systemowego adresu e-Mail. UWAGA, nowa wersja programu używa systemowego adresu e-Mail zamiast adresu zdefiniowego wcześniej w pliku DeweloperSerwer.ini


14.11.2013

wersja 2.288 - 2.289

  • Rozszerzona obsługa kalendarza. Dodano możliwość współdzielenia kalendarza z innymi użytkownikami.
  • Dodano nową zakładkę w oknie Organizera „Lista terminów”.
  • Dodano możliwość powiązania Terminu z klientami oraz możliwość zaproszenia uczesników do Terminu.
  • Dodano kolumny „Wpłacono netto” i „Pozostało netto” do listy „Wpłaty na produkty” w dziale finansowym.

25.10.2013 wersja 2.281 - 2.287

  • Dodano możliwość automatycznej aktualizacji programu Deweloper Serwer.
  • Podczas uruchomienia programu dodano możliwość wyboru serwera.
  • Dodano okno Menedżer serwerów – gdzie można skonfigurować połączenia z serwerem.
  • Zwiększono możliwe formaty zapisu szablonów o ‘doc’, ‘docx’, ‘odt’, ‘mhtml’.
  • Dodano możliwość dostosowania kolumn w oknie umowy dla listy produktów.
  • Dodano możliwość wstawiania adresu z inwestycji i etapu w szablonach.
  • Poprawiono nieprawidłową datę sprzedaży w raportach.
  • Dodano kolumnę „Data dodania” do listy klientów w dziale handlowym oraz finansowym.
  • Dodano obsługę poczty EMAIL. Możliwość wysyłania i odbierania poczty email bezpośrednio z programu. W celu używania email należy najpierw skonfigurować konto email w dziale administracyjnym oraz przypisać konto do użytkownika. Obecnie program obsługuję standard POP3 i SMTP. Obsługa skrzynek pocztowych znajduje się w oknie ‘Oraganizer’.
  • Zmieniono okno szablonów. Wysłanie wiadomości z załącznikiem realizowane jest poprzez pocztę email.
  • Dodano w szablonach możliwość wykorzystywania pól z sekcji nadrzędnych.
  • Dodano ofertę handlową I.
  • Poprawiono tworzenie listy wartości produktów w szablonach.
  • Dodano kolumnę Adres w liście usterek.
  • Poprawiono „Raport umów rezerwacyjnych z produktami” – jeżeli nie wybrano przedziału czasowego to pokazuje aktualne umowy rezerwacyjne, jeżeli wybrano to pokazuje umowy rezerwacyjne w danym okresie.
  • Dodano „Raport umów rezerwacyjnych wg budżetu”.
  • Dodano „Raport umów przedwstępnych wg budżetu”.
  • Dodano „Raport umów podpisanych wg budżetu”.

19.06.2013 wersja 2.278 - 2.280

  • Dodano możliwość zapisu wygenerowanego szablonu w formacje PDF (uwaga funkcja ta wymaga zainstalowania .Net 2.0).
  • Poprawiono błędną datę podczas tworzenia historii systemowej.
  • Zmieniono okno dodawania klienta. Podczas dodawania klienta można od razu dodać telefon i email oraz sprawdzić czy taki już istnieje. Można dodać klienta bez podania nazwiska (np. tylko email).
  • Dodano „Raport sprzedanych umów z produktami bez anulowanych”.
  • Dodano „Raport umów rezerwacyjnych z produktami”.
  • Na wydruku faktury dodano nazwę inwestycji.

08.04.2013 wersja 2.275 - 2.277

  • Poprawiono „Raport produktów wg budżetu”.
  • Dodano możliwość zmiany daty wpisu historii.
  • Dodano „Raport sprzedaży inwestycji”.
  • Poprawiono „Raport produktów wg budżetu”.
  • Dodano region do inwestycji.
  • W Dziale Finansowym dodano nową listę „Wpłaty na produkty”, która zawiera listę produktów wraz z wartościami przyporządkowanych kwot brutto na poszczególny produkt.
  • Dodano dwa dodatkowe pola do szablonów dot. Klientów [KLIENT.LOGIN] i [KLIENT.HASLO].

24.01.2013 wersja 2.270 - 2.274

  • Dodano mozliwość zmiany danych klienta oraz produkty w oknie "Usterka".
  • Do listy „Akty i odbiory” dodana zostałą nowa kolumna "Główny udziałowiec".
  • Dodano pole „Wysokość pomieszczenia” i "Zawiera zmiany lokatorskie" do produktu.
  • Poprawiono błąd przy zapisie "Daty bezpieczeństwa" w oknie klienta.
  • Dodano pole "Użytkownik" do list rezerwacji.
  • Zmieniono "Raport sprzedaży wg rodzaju i statusu".
  • Poprawiono wydruk faktur sprzedaży.
  • Do okna Inwestycji oraz Etapu dodano dodatkowe pole "Identyfikator".

09.10.2012 wersja 2.269

  • Poprawiono raporty sprzedaży produktów i umów – nie pokazywane są wszystkie umowy wprowadzone oraz nie pokazywane są umowy anulowane z umów wprowadzonych.
  • Dodano sprawdzanie w oknie klienta – nie można aktywować konta, jeżeli login lub hasło jest nieustalone.
  • Poprawiono listę rat w dziale finansowym – raty z umów anulowanych są niepokazywane.
  • Poprawiono export listy z programu – występował błąd podczas exportu produktów zamiast piętra była podstawiana kondygnacja.
  • Poprawiono filtr piętra w oknie zarządzania cenami.
  • Dodano drukowanie i export w liście usterek.


Pelna lista zmian: Co nowego.pdf